Laba Group

IT продуктові
Київ
Перевірена
Простір розумних людей

Laba Group — українська EdTech-компанія, яка з 2015 року доводить: ви можете швидко зростати в професії, якщо володієте актуальними й системними знаннями. А команда Laba Group допомагає їх здобути.

foto 1
Frame 2
8+років на ринку
icon
800+співробітників
icon 1
1офіс у Києві
worldwide 01 01 01
8офісів у інших країнах
icon 3
1000+курсів
icon 2
154+ тис.студентів

А що як вчити лише те, що потрібно для професії, використовувати здобуті навички відразу та розвивати кар’єру завдяки інсайтам від експертів — можливо?

Почавши з офлайн-лекцій про бізнес і лайфстайл, команда майбутньої Laba Group побачила попит на професійне навчання та перейшла в онлайн — щоб зробити його доступним для всіх.

Laba успішно розвивалась і з часом стала однією з топових шкіл бізнес-освіти в Україні. У 2019 році з’явився SKVOT — онлайн-школа для представників креативної сфери. У 2020-му запустили IT-курси robot_dreams та ELVTR — платформу, орієнтовану на ринки США, Канади й Австралії, з курсами про бізнес, IT та креативну індустрію. Наймолодший проєкт для вивчення англійської за професіями — Vocabulaba стартував у 2023 році.

Перший філіал компанії у Європі відкрили 2020-го року в Угорщині. Наразі представництва Laba Group є також у США, Великобританії, Польщі, Туреччині, Румунії (під брендом Skillab), Чехії та Німеччині. До 2025 року компанія планує додати в цей перелік ще 7 країн, стати єдинорогом у сфері EdTech та заявити про себе на весь світ.

Laba Group створює якісні можливості для професійного зростання усіх студентів, крім тих, хто підтримує російсько-українську війну. З компанією співпрацюють експерти з Google, Netflix, Spotify, Amazon, IBM, Deloitte, Michelin, Luxoft, Kyivstar, Uklon, SoftServe, Comfy, Grammarly, «Нова Пошта» та інших відомих компаній. А щоб зробити навчання комфортним для іноземних авдиторій, компанія не перекладає лекції, записані в Україні, а створює абсолютно новий освітній продукт з місцевими експертами та локальними командами.

foto 33 scaled foto 33 scaled

Топові курси від Laba Group

Laba

  1. «Стратегічний маркетинг», лекторка — Тетяна Лукинюк, В2С-директорка «Київстар», ексгендиректорка Red Bull Ukraine, колишня маркетинг-директорка українських представництв Coca-Cola, Oriflame, SUN InBev, Mars.
  2. «Управління фінансами», лектор — Антон Шулик, фінансовий директор, ex-GM Uber Eats Ukraine.
  3. «Як залучити інвестиції в бізнес», лекторка — Вікторія Тігіпко, засновниця та президентка клубу приватних інвесторів ICLUB Global, засновниця ком’юніті для жінок-керівниць в IT- та digital-бізнесі WTECH.

SKVOT

  1. «Створення особистого бренду», лектор — Олександр Варениця. Працює над запуском консалтинг-бюро Go West, яке виводить бренди на нові ринки; піарив Kalush, Alyona Alyona, KAZKA, ONUKA, Ready in LED, Cape Cod, Alina Pash, Repair Together та інших; писав для Dazed & Confused, Bird in Flight, «СЛУХ», «Бабель» і «НВ».
  2. «Режисура», лекторка — Марися Нікітюк, режисерка та сценаристка, авторка сценаріїв для 12 стрічок.
  3. «Маркетинг-директор», лектор — Володимир Соболєв, маркетинг-директор у «Ковальська», працював із брендами «ПриватБанк», «ПриватМаркет», English Home, VARUS та ін.

robot_dreams

  1. «Аналітика даних в Excel», лекторка — Лілія Луценко, Product Analyst у фінтех-компанії Wise.
  2. «Алгоритми та структури даних», лектор — Артем Верещака, Tech Lead у Bolt.
  3. «Чистий код та патерни проєктування», лектор — В'ячеслав Щупак, Software Developer у Synergy Sports Technology.

ELVTR

  1. Women in leadership, лекторка — Liliah Jones, Head Of Corporate Sales Google.
  2. Become an operations manager, лектор — Michael Upshur, Jr, Salesforce Slack.
  3. Branding 101, лектор — Gerry Randolph, Global Marketing Lead Spotify.
foto 30 scaled foto 30 scaled

Офіс на Подолі чи зручний ремоут — обираєте ви

Київський офіс компанії розташований у триповерховій будівлі на Подолі неподалік станції метро «Контрактова площа». У ньому є великі оупенспейси, окремі кабінети й переговорки — аби співробітники могли працювати, де їм зручніше. Для перерви є кімната відпочинку з тенісним столом та ігровою приставкою, а також кухня з необхідною для кавобрейків технікою й смаколиками.

Біля будівлі є окрема парковка для працівників компанії та два внутрішні дворики, де команда до повномасштабного вторгнення проводила мінівечірки. Віднедавна традицію святкувань почали відновлювати та додали їм волонтерського характеру: організовують тут аукціони, благодійні ярмарки та збори. Маючи досвід роботи під час блекауту, в офісі подбали про постійну наявність світла й інтернету. І до відключень електроенергії тепер готові.

Приходити сюди чи ні — вибір за вами. Ви можете бути on-site щодня, поєднувати роботу з дому й офісу, жити в іншому місті чи країні, релокуватися в закордонні юніти компанії чи працювати повністю віддалено. Час роботи також можна коригувати під свій графік. Єдиний виняток — відділи клієнтської підтримки й продажу: вони працюють у фіксовані бізнес-години. Головне — вчасно виконувати всі заплановані завдання та демонструвати високі результати.

За потреби фахівців забезпечують необхідною технікою, а тим, хто пропрацював у компанії рік, виділяють кошти на купівлю особистого ноутбука. У європейських філіалах Laba Group команди здебільшого працюють в офісах, тож їм компенсують витрати на харчування й транспорт. В Україні більшість співробітників зараз на ремоуті, тому така опція відсутня.

foto 77 scaled foto 77 scaled

Вільний доступ до всіх курсів, безлімітна відпустка і не лише

Після успішного закриття випробувального терміну (який тут триває три місяці) компанія надає доступ до різних бенефітів. Перший з них — безоплатні курси в усіх школах Laba Group.

Через шість місяців від початку роботи працівники можуть користуватися програмою компенсації витрат на:

  • заняття спортом;
  • вивчення англійської;
  • турботу про фізичне й ментальне здоров’я;
  • проходження зовнішніх курсів і програм для професійного розвитку.

А ще — брати безлімітну оплачувану відпустку. Обмежень щодо тривалості дійсно немає, а погодження здійснюється з тимлідом чи керівником департаменту. Лікарняні також не лімітовані й доступні з першого робочого дня. Компанія довіряє своїм працівникам, тож жодних довідок не вимагає.

Я працювала директ-менеджеркою в Laba і паралельно закінчувала бакалаврат з реклами — сфера мене цікавила, але практичних скілів для старту кар’єри було замало. Тоді ж я помітила курс «Копірайтинг у рекламі» у SKVOT. Пішла на курс, щоб набити руку та напрацювати портфоліо. А разом із тим отримала розуміння, які виклики стоять за професією креативного копірайтера, куди можна рухатися, а найголовніше — що креативниками не народжуються, а стають.

Після навчання в мене зник страх чистого аркуша та з'явилася впевненість, з якою я відразу почала використовувати знання в роботі. Згодом я потрапила на стажування на позицію креативного копірайтера в Laba, а потім отримала повноцінну роботу. Деякими лайфхаками з курсу я користуюсь і зараз.

Katya Radzvilyuk
Катя Радзивілюк,
Creative Copywriter | Laba

Цінності та правила взаємодії у команді

 

 

Люди в Laba дуже різні за темпераментом і скілами, але об'єднує нас одне —  неймовірний драйв та любов до своєї справи.

Можна довго розповідати про те, чим живуть лабівці та як комунікують між собою, але ми виділяємо п'ять основних цінностей, які дуже влучно описують те, чим ми дихаємо.

YUlya Klasen
Юля Классен,
HRBP Lead | Laba Global
  1. Роби «вау», «ок» не підходить. Вмій радіти успіхам, але знай, що може бути ще краще.
  2. Аналізуй. Сумнівайся. Вирішуй. Прораховуй ризики та наслідки заздалегідь, фокусуйся на результаті для компанії, самостійно знаходь рішення та неси за них відповідальність.
  3. Не зупиняйся. Роби сьогодні краще, ніж учора. Ризикуй та будь допитливим.
  4. Говори. Пропонуй. Втілюй. Не мовчи, коли хтось робить погано. Давай об'єктивний зворотний зв'язок. Не бійся говорити про проблеми, які виникають під час роботи.
  5. Грай у команді. Не діли зони відповідальності на свої та чужі. Долучайся до процесів, де можеш допомогти.

Лабівці — це амбітні, ментально дорослі люди, які прагнуть розвиватися самі та розвивати інших. Тут не бояться ділитися сміливими ідеями, проявляти ініціативу та виходити за межі своїх професійних обов’язків.

foto 28 1 foto 28 1

Рівність, різноманіття та інклюзивність

Усі працівники Laba Group мають рівні права й умови для розвитку. Тут немає дискримінації за расою, зовнішністю, статтю, національним та етнічним походженням, віком, релігією, сімейним станом, інвалідністю, соціальним статусом, громадянством, сексуальною орієнтацією, гендерною ідентичністю ні з боку керівництва, ні між членами колективу.

Будь-які рішення щодо оплати праці, надання пільг, розгляду скарг, звільнення, скорочення, відпустки для батьків, запитів на гнучку роботу, відбору під час працевлаштування й кар’єрного зростання ухвалюються відповідно до чинного законодавства та ґрунтуються на здобутках працівників.

Недискримінаційна політика Laba Group поширюється не лише на співробітників, а й на клієнтів. До всіх студенток і студентів компанія ставиться однаково та поважає їхню індивідуальність. Крім цього, у школах компанії є курси, які пропагують рівність, різноманіття й інклюзивність, зокрема Black Leaders, Women in Leadership та Workplace diversity, equality, and inclusion.

Єдине виключення з цих правил — росіяни та білоруси. Від початку повномасштабного вторгнення Laba Group не наймає громадян цих країн, не продає свої курси на їхніх територіях та не співпрацює з бізнесами, що спонсорують геноцид українського народу.

Співробітники Laba Group самі визначають напрям свого розвитку

Зростати вертикально: посилювати професійні навички від джуна до мідл- та синьйор-позицій, а далі — перейти на посаду тимліда або голови департаменту. Такий кар’єрний маршрут більшості чинних керівників і керівниць відділів компанії.

Якщо ж людина хоче спробувати себе в різних ролях або навіть кардинально змінити напрям роботи — їй завжди йдуть назустріч. У Laba Group є співробітники, що працювали в багатьох відділах на різних посадах, тому мають унікальний набір скілів та орієнтуються в максимально різних процесах компанії.

Я працюю в Laba Group з 2017 року. Розпочав свій шлях у відділі продажу, але дуже хотів розвиватись у сфері маркетингу, тому невдовзі почав займатися таргетованою рекламою. Впродовж першого року ознайомився та попрацював із багатьма digital-інструментами. За декілька років я став тимлідом команди з лідогенерації, згодом отримав посаду Head Of Performance Marketing на українських проєктах, а в січні 2021 року почав з нуля будувати відділ маркетингу на іноземних ринках.

Я займаюся тим, що мені подобається і добре вдається, — думаю, це й посприяло моєму кар'єрному розвитку. У компанії є всі умови, щоб реалізувати свій потенціал, але для цього потрібно бути дуже ініціативним, працелюбним та цілеспрямованим. У майбутньому я хотів би сфокусуватися на реалізації своїх маркетингових ідей і розвитку команди. І вважаю, що в мене є всі ресурси для цього.

Artem Tovstenko
Артем Товстенко,
Head of Marketing | Laba Global

Корпоративи та chill out — з поправкою на реальність

Laba Group завжди гучно святкувала свій день народження. Щороку в серпні лабівці організовували грандіозні активності: були й туси біля басейну, і кемпінги в лісі, і захопливі квести. А для новорічного корпоративу зазвичай орендували цілий заклад і веселилися всім колективом.

Також для окремих відділів чи команд проводили різні корпоративи й тимбілдинги, які допомагали здружити людей та навчити їх чогось нового. Були й маленькі командні традиції: душевні винні п’ятниці, лотереї, на яких компанія розігрувала бонуси на кшталт вечері в ресторані чи квитків на літак, а також інші затишні івенти.

Після початку повномасштабного вторгнення компанія поставила всі святкування на паузу та сфокусувалася на донатах об’єднаним Збройним Силам. Нещодавно команди почали відновлювати свої посиденьки та корпоративні традиції з урахуванням сучасних реалій: масштабність звели до мінімуму — до зустрічей книжкових клубів чи вечорів настільних ігор. Почали проводити відкриті вебінари на підтримку військових, аукціони та збори. Крім цього, в Laba Group вже мають багато ідей для колективних заходів, які обов’язково проведуть після перемоги.

049 scaled 049 scaled

 

До повномасштабної війни ми регулярно проводили корпоративи та вечірки всією компанією. Зараз цього немає, але ми дуже любимо зустрічатися наживо, тому команди часто збираються на дружні посиденьки у когось вдома, в офісі або кафе, щоб пограти в настолки за келихом вина або просто поговорити «за життя».

До речі, з початком повномасштабного вторгнення багато хто вперше зустрівся одне з одним в офлайні. Адже ми координувалися, виїжджали разом у безпечні місця, інколи навіть жили в одній квартирі або готелі 😅 Це нас справді згуртувало, ми підтримували одне одного ділом та мемами.

YUlya Klasen
Юля Классен,
HRBP Lead | Laba Global

Благодійні проєкти для підтримки українського бізнесу та Сил безпеки й оборони України

З 24 лютого 2022 року Laba Group сфокусувалася не лише на підтримці українського бізнесу. Компанія реалізувала кілька благодійних проєктів та ініціатив, які допомогли зібрати понад 15 млн гривень на підтримку сил оборони та гуманітарні потреби України.

«Бізнес в умовах війни» — серія безплатних лекцій, на яких керівники, фінансисти, маркетологи, сейлзи, HR-спеціалісти міжнародних та українських компаній діляться антикризовими інструментами й порадами. Лекції може прослухати будь-хто, задонативши довільну суму в благодійний фонд «КОЛО».

Метою наших курсів завжди було задоволення потреб бізнесу в отриманні дієвих інструментів для масштабування та розвитку нових навичок у спеціалістів. Проте з повномасштабною війною кожен бізнес відчув потребу «вижити». Так і народилася ідея провести серію лекцій «Бізнес в умовах війни» про всі аспекти роботи під час війни: фінанси, турботу про співробітників, маркетинг, комунікації, продаж тощо.

Основних цілей проєкту було дві: перша — підтримувати нашу аудиторію та продовжувати комунікацію; друга — робити освітні продукти, як ми вміємо, але в іншому форматі та безкоштовно. Про збір коштів ми подумали пізніше і дуже не хотіли на цьому спекулювати. Тому донати від слухачів були довільними та добровільними.

Nadya Zavyalova
Надя Зав’ялова,
CEO | Laba, Skvot, r_d, Vocabulaba (Ukraine)

«Прокачай своє резюме за донат ЗСУ» — проєкт, покликаний допомогти кандидатам підсилити своє резюме та отримати омріяну роботу. Представники різних професій могли отримати персональний зворотний зв’язок та поради від HR-команди Laba Group за умови донату у фонд «Повернись живим».

У мирний час наша місія — допомагати бізнесам та спеціалістам розвиватися, здобувати навички й ставати більш затребуваними на ринку праці. Зараз ми продовжуємо це робити, але з поправкою на нові реалії. Тому запустили проєкт «Прокачай своє резюме за донат ЗСУ». Усім охочим ми розповіли, як оновити та оформити резюме так, щоб потрапити у shortlist омріяної компанії та ще й прискорити перемогу.

Разом з фондом «Повернись живим» ми збирали кошти на підтримку української армії. Отримавши фідбек щодо резюме від нашої команди, можна було задонатити будь-яку суму за бажанням. Наша команда рекрутерів чекнула 338 резюме = 338 людей отримали фідбек щодо апдейту свого CV = зібрали більше 75 тис. гривень для нашої армії.

Losha Negreyev
Льоша Негреєв,
Talent Acquisition Business Partner | Laba Global

Влітку школа ІТ-професій robot_dreams провела першу відкриту конференцію STRUM, а вже восени пройшла Lastivka — онлайн-конференція зі Skvot та топовими креативниками зі США, Японії, України, Південної Кореї та Великобританії.

Реклама — це один із найважливіших напрямків Skvot, у нас багато студентів і лекторів зі сфери реклами. Але креативний ринок дуже вразливий і під час криз першим отримує удар. Оскільки ми дуже любимо українських креативників, нам хотілось їх підтримати та допомогти знайти нових клієнтів, поки українські компанії не можуть витрачати кошти на креатив. Lastivka мала обʼєднати креативників з усього світу, щоб показати, як влаштована реклама за кордоном, та надихнути українських спеціалістів не сумніватись у власних силах і виходити на закордонні ринки.

Я думаю, нам це вдалося. Спікери поділилися своїми контактами зі слухачами, щоб заколабитися з українськими агенціями, а деякі були навіть готові запропонувати роботу в себе. Ми отримали класні відгуки, і до нас на курси досі приходять студенти, яких надихнула Lastivka.

Tanya ZHezherun
Таня Жежерун,
Head of Course Production | Laba Global

Laba Group стабільно перераховує кошти на потреби Сил оборони України, а також допомагає співробітникам та їхнім близьким, які пішли воювати. EdTech-компанія підтримує ще й компетенціями: на курсах від Laba, SKVOT та robot_dreams навчаються військовослужбовці та ветерани на пільгових умовах.

Детальніше про підтримку та реалізовані проєкти читайте за посиланням.

Турбота про співробітників в умовах війни

З перших днів повномасштабного вторгнення безпека команди була для Laba Group на першому місці. Компанія створила координаційний штаб, куди можна було звернутися з будь-яким запитом, та підготувала місце для релокації у Чернівцях, де можна було пожити певний час або зупинитися дорогою за кордон. Співробітникам, які опинилися на окупованих територіях, допомагали з евакуацією: зв’язувалися з волонтерами, шукали транспорт, підтримували морально й матеріально.

Деякий час після 24 лютого онлайн-освіта в Україні була неактуальною, адже на перший план вийшли базові потреби, зокрема безпека. Усі школи Laba Group тут змушені були зупинити практично всю діяльність, і закордонні філіали підтримували українську команду, поки бізнес в Україні знову не запрацював. Так, співробітники з Польщі, Угорщини та Румунії допомагали колегам з України з релокацією, приймали їх у себе в офісах, шукали житло, ділилися порадами щодо комфортної адаптації.

foto 73 foto 73

У компанії зберегли більшість робочих місць та продовжили виплачувати зарплати всім фахівцям. Щоб допомогти працівникам відновитися емоційно, HR-команда організовувала лекції з психологами про те, як переживати стрес, запобігати вигоранню, підтримувати war-life баланс тощо. Також усі охочі могли відвідати тренінг із надання першої медичної допомоги. 

Як проходить відбір у компанію та онбординг новачків?

У команді Laba Group точно буде складно людям, які:

  • звикли перекладати відповідальність на інших;
  • не сприймають зворотний зв’язок та об’єктивну критику;
  • не вміють працювати в команді;
  • не вірять у себе та кажуть: «У мене не вийде» (ще до того, як спробують);
  • сприймають роботу як місце, де треба відсиджувати час з 9:00 до 18:00;
  • дивляться на завдання поверхово — замість того, щоб мислити структурно;
  • плетуть інтриги та пліткують;
  • повторюють одні й ті ж помилки по кілька разів;
  • важко адаптуються до змін;
  • потребують постійного нагадування про завдання і спонукання до дій.

Якщо вам близькі цінності компанії та перспектива працювати у сфері EdTech — відгукніться на бажану вакансію компанії та готуйтеся до наступних етапів наймання:

Інтерв'ю з рекрутерами, які оцінять мотивацію, софт-скіли й відповідність культурі компанії, а також розкажуть про всі процеси та нададуть відповіді на ваші запитання.

Тестового завдання (для креативних посад). Його пропонують виконати лише тим, хто пройшов перше інтерв’ю і відповідає загальним вимогам компанії.

Інтерв'ю з тимлідом або керівником відділу, в якому ви працюватимете. На цьому етапі оцінюють хард-скіли кандидата, обговорюють конкретні обов’язки та перспективи кар’єрного розвитку в компанії.

Після отримання оферу та підписання всіх документів починається процес адаптації у команді. Новачкам допомагають розібратися з усіма робочими процесами, діляться необхідними інструкціями й матеріалами, знайомлять з командою, організовують one-to-one зустрічі для обговорення поточних успіхів та невдач.

IMG 0248 1 IMG 0248 1

Мотивацією податися на вакансію від Laba Group для мене став попередній досвід відмови від компанії. Відтоді минуло три роки, і я хотіла перевірити, наскільки я прокачалася і чи вдасться цього разу пройти відбір.

На груповій співбесіді на позицію продюсера рекрутер, СЕО Laba Group і генеральний продюсер розказали про компанію та її плани на найближчі 5 років — щиро, відверто, захопливо та мотивуюче. Потім усі кандидати отримали тестове, яке треба було презентувати за 5–7 хвилин у присутності конкурентів. Як я потім зрозуміла, тестове було демоверсією того, чим займається продюсер щодня, і це було суперцікаво для мене. Також це було нервово й азартно, як гра і маленький виклик одночасно. Але впродовж усього процесу відбору я відчувала, що в мене виходить і я на своєму місці. І сьогодні я працюю та живу з цим відчуттям.

Alina Taratun
Аліна Таратун,
Head of Production | Skvot

Готові до драйвової роботи у Laba Group?
Відгукуйтеся на вакансії компанії!

Поскаржитися на компанію
Всі вакансії
Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!
7
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Дякуємо!

Тепер редактори знають.